Masz konto? Rejestracja


Wątek zamknięty 
Regulamin Forum
#1
1. WSTĘP
1.1 Rejestracja użytkownika jest równoznaczna z przeczytaniem i akceptujcą każdego poniższego punktu regulaminu.
1.2 Złamanie regulaminu jest równoznaczne z karą. (Warn lub Ban)
1.3 Administacja forum zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
1.4 Regulamin odnosi się do wszystkich użytkowników forum, zarazem do rang wyższych, jak i niższych.
1.5 Nasze forum nie ponosi odpowiedzialnosci za tresci wrzucane przez uzytkownikow.

2. ZASADY OGÓLNE
2.1 Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto na forum, posiadanie kilku kont na forum karane jest banem.
2.2 Administracja forum ma prawo do usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników.
2.3   Administracja forum ma prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się informacji na dany temat.
2.4 Administracja forum ma prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu, który łamie regulamin bez podania uzasadnienia.
2.5 Zabrania się umieszczania treści pornograficznych, rasistowskich, obrażających uczucia religijne itp. oraz linków do nich. Reklamowanie własnych stron www, serwerów dopuszczalne jest tylko w odpowiednim dziale.
2.6 Zabrania się wypowiadania w swoim podaniu jest to traktowane jako spam.
2.7 Zakaz wymuszania oraz bawienia się reputacją.
2.8 Zakaz nabijania sztucznych postów.
2.9 Osoby działające na niekorzyść forum otrzymują bana.
2.10 W skardze i zgłoszeniach mogą wypowiadać się osoby: oskarżony, oskarżyciel, opiekun serwera, właściciel serwera, świadek oraz wyższa administracja.
2.11 W odwołaniu od bana może się wypowiadać tylko osoba zbanowana, opiekun serwera, właściciel serwera, admin banujący oraz wyższa administracja.
2.12 Każdy post w propozycjach należy uargumentować dlaczego "tak" lub "nie".
2.13 Kolor czerwony i zielony jest zarezerwowany tylko dla administacji (moderator wzwyż).
2.14 Zabronione jest pisanie ciągle dużymi literami (tzw. CAPS LOCK).
2.15 Zakaz pisania post pod postem, od tego jest opcja edytuj.
2.16 Staramy się pisać poprawną polszczyzną.
2.17 Zakaz wypowiadania się w sposób wulgarny.
2.18 Zakaz oszukiwania w podaniach/zgłoszeniach. -> (warn+1) Z.K.R.

3. PROFIL UŻYTKOWNIKA
3.1 Zabrania się używania nicków wulgarnych, rasistowskich, reklamujących oraz obraźliwych w stosunku do innych użytkowników forum
3.2 Zabrania się umiesczania w profilu słów wulgarnych, rasistowskich i obraźliwych w stosunku do innych użytkoników forum.
3.3 Zakaz reklamowania innych serwerów i sieci w profilu (nazwa wyświetlana/lokalizacja/o mnie/status itp.)
3.4 W sygnaturze mogą znajdować się maksymalnie dwie grafiki.
3.5 Zakaz wstawiania więcej niż 1link z filmem do sygnatury.
3.6 HeadAdmin i Właściciel ma prawo do usuwania spamerów bez uzasadnienia przyczyny.
3.7 Nazwy rang z postów i grafiki są ze źródła: SkillConnect.eu , a prawdopodobnie własnością "Valve" (http://www.valvesoftware.com)
#2
Aktualizacja regulaminu.
#3
Aktualizacja regulaminu.
Wątek zamknięty 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości